Хрестівська
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Меню сайту
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Друзі сайту
  • Освіта Чаплинського району
  • Хрестівська спроможна територіальна громада
  • Надеждівська школа
  • Долинська школа
  • Шевченківська школа
  • Новонаталівська школа
  • КВНЗ ""Херсонська академія неперервної освіти"
  • Міністерство освіти і науки України
  • Просвіта Херсонщини
  • Шкільні бібліотеки Херсонщини
  • Архів записів

    Що таке інклюзивне навчання

       Згідно з ЮНЕСКО інклюзивне навчання – це «процес звернення і відповіді на різноманітні потреби учнів через забезпечення їхньої участі в навчанні, культурних заходах і житті громади та зменшення виключення в освіті та навчальному процесі».  

       Метою інклюзивного навчання є покращання навчального середовища,  в якому вчитель і учні відкриті до різноманіття, де гарантується забезпечення потреб учнів і повага до їх здібностей та можливостей бути успішними.

       «Інклюзивне навчання – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей» (Концепція розвитку інклюзивної освіти. Наказ МОН від 01.10.2010 № 912).

       Інклюзивне навчання означає, що всі учні можуть навчатися в школах за місцем проживання, в загальноосвітніх класах, в яких в разі необхідності їм буде надаватися підтримка як у навчальному процесі, так і з перепланування школи, класів, програм і діяльності з тим, щоб всі учні без виключення навчалися і проводили час разом.

       Інклюзивне навчання:

       Ґрунтується на правах людини і принципах рівності.

       Спрямоване на всіх дітей і дорослих, особливо тих, хто є виключеним з загальної системи навчання.

       Це процес усунення бар’єрів в системі освіти та системі підтримки.

       Основа інклюзивного навчання

       Всі учні:

       Можуть навчатися різними методами і в різний період часу.

       Мають індивідуальні здібності й особливості.

       Хочуть відчувати, що їх розуміють і цінують.

       Мають різне походження і бажають, щоб їх відмінності поважалися.

       Пізнають скрізь.

       

       Хто такі діти з особливими потребами?

      Термін «діти з особливими потребами» стосується дітей до 18 років, які потребують додаткової навчальної, медичної і соціальної підтримки з метою покращання здоров’я, розвитку, навчання, якості життя, участі в громаді, тобто включення. Сьогодні в Україні немає єдиної офіційної термінології для характеристики дітей з особливими потребами.

    Що таке інвалідність?

    «Інвалідність» розглядається як «нормальне» явище, яке базується на життєвому досвіді, з системною вірогідністю прояву серед населення будь якої країни, регіону. Інвалідність за природою може бути постійною або тимчасовою.

       Люди з інвалідністю та їхні сім’ї мають такі ж самі права на соціальну і економічну участь в житті суспільства.

       Соціальне і фізичне середовище повинні бути модифіковані задля рівної участі всіх.

       Політика і практична діяльність повинні відображати цінності рівності і правовий підхід.

       З прийняттям Конвенції ООН про права людей з інвалідністю було визнано єдиний підхід до трактування цього поняття: «інвалідність є результатом взаємодії, яка відбувається між людьми з інвалідністю та перешкодами у стосунках і середовищі. Інвалідність – поняття яке еволюціонує». Конвенція прописує динамічний підхід, що дозволяє певні адаптації із збігом певного проміжку часу та в різних соціально – економічних обставинах.

       Наше бачення інклюзивного навчання

       Інклюзивне навчання означає, що всі учні отримують освіту в звичайних класах. Це не означає, що учень не може залишити клас з якихось певних причин. Кожен учень може отримати індивідуальну допомогу з того чи іншого предмету.

       Якщо система освіти є інклюзивною, це не означає, що учні можуть розподілятися по групам за своїми характеристиками в окремих класах на цілий день або пів дня. В інклюзивному класі можливості створюються для всіх учнів з тим, щоб вони навчалися разом.  Інклюзивне  навчання не розділяє учнів у класі.

       Переваги інклюзивного навчання.

       Всі діти отримують користь від інклюзивного навчання. Воно дозволяє їм:

       Розвивати індивідуальні сильні сторони і таланти.

       Приймати всіх дітей без виключення в загальноосвітню шкільну систему і суспільство.

       Працювати над досягненням індивідуальної мети беручи участь в житті громади та їхнього класу.

       Залучати батьків в процес навчання і життя школи.

       Розвивати культуру поваги і належності до школи. Мати можливість навчатися і поважати різні здібності інших.

       Створювати дружні стосунки з іншими дітьми

       Позитивно впливати на школу, громаду та поважати різноманіття та включення на більш широкому рівні.

     

    Вхід на сайт
    Пошук
    Годинник
    Календар
    «  Серпень 2017  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031
    Погода
    Радіо
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0