Хрестівська
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Меню сайту
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Друзі сайту
  • Освіта Чаплинського району
  • Хрестівська спроможна територіальна громада
  • Надеждівська школа
  • Долинська школа
  • Шевченківська школа
  • Новонаталівська школа
  • КВНЗ ""Херсонська академія неперервної освіти"
  • Міністерство освіти і науки України
  • Просвіта Херсонщини
  • Шкільні бібліотеки Херсонщини
  • Архів записів

     

        Логопедична служба в школі створена з метою надання спеціальної допомоги молодшим школярам, що мають порушення в розвитку усного та писемного мовлення .

       Учитель-логопед Тищенко Наталя Сергіївна

      Освіта: вища, Херсонський державний університет.

       Основні завдання логопедичної служби :

    • обстеження учнів з метою виявлення в них, мовленнєвих порушень.
    • порушень з розвитку усного і письмового мовлення учнів.
    • попередження і подолання труднощів в освоєнні учнями освітніх програм.
    • спеціальних знань по логопедії серед педагогів школи і батьків учнів.

                                        Зміст логопедичної роботи

     Основні напрямки роботи з дітьми:
    • Профілактика і раннє виявлення порушень читання і письма.
    • Робота над розвитком основних психічних процесів (уваги, пам'яті, мислення) розвиток графо - моторних навичок, візуально - моторного стеження, просторових, тимчасових уявлень.
    • Відпрацювання артикуляційно - фонетичної сторони мовлення.
    • Розвиток фонематичного слуху і сприйняття, мовного аналізу і синтезу.
    • Постановка звуків, введення послідовно звуків в мовлення.
    • Диференціація звуків і букв в письмовому мовленні.
    • Закріплення графічних образів літер, закріплення зв'язку звуку і букви.
    • Розширення та уточнення словникового запасу, робота над морфемним аналізом, словотвором.
    • Робота над граматичною будовою мови, граматичним оформленням усного та письмового висловлювання.
    • Автоматизація навички читання, робота над інтонацією, виразністю і темпом читання, розумінням прочитаного.

       До дітей з порушеннями мовлення відносяться діти з психофізичними
    вадами різної вираженості, що викликають розлади комунікативної і узагальнювальної (пізнавальної) функцій мовлення. Логопед проводить з дітьми індивідуальні та групові заняття. Вся робота будується з урахуванням індивідуального розвитку кожної дитини.

        Логопедичні групи формуються з урахуванням однорідності дефектів мовлення дітей та формування звукової і смислової сторін мовлення. Індивідуальні логопедичні заняття проводяться вчителем-логопедом в другій половині дня, тривалістю 20 - 25 хвилин. Фронтальні
    заняття тривають 35 - 45 хвилин. Враховуючи сучасні вимоги до основних напрямів інформатизації освіти через використання нових інформаційних технологій для реалізації розвиваючого навчання і підвищення якості освіти, слід зазначити, що для школярів комп’ютерні технології сьогодні набули цінності не тільки як предмет вивчення, але і як потужний і ефективний засіб корекційного впливу. Саме тому в сучасних умовах логопедичні заняття вже не мислимі без застосування комп’ютерних
    технологій. Оптимальне поєднання комп’ютерних методів з традиційними
    визначають ефективність використання їх у корекційній роботі.

     

            Графік роботи логопедичного пункту:

             Пн. –Пт. 12.00-16.00 .

     

    Вхід на сайт
    Пошук
    Годинник
    Календар
    «  Серпень 2017  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031
    Погода
    Радіо
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0