Хрестівська
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Меню сайту
Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Друзі сайту
  • Міністерство освіти і науки України
  • Департамент освіти, науки та молоді
  • Хрестівська спроможна територіальна громада
  • Надеждівська школа
  • Долинська школа
  • Шевченківська школа
  • Новонаталівська школа
  • Освіта Чаплинського району
  • КВНЗ ""Херсонська академія неперервної освіти"
  • Просвіта Херсонщини
  • Шкільні бібліотеки Херсонщини
  • Наше опитування
    Оцініть наш сайт
    Всього відповідей: 33

    КОДЕКС ЧЕСТІ УЧНЯ

    • Вчитися не заради оцінки, а для здійснення гуманних, патріотичних цілей і досягнень.
    • Направляти свою навчальну діяльність на глибоке оволодіння знаннями з основ наук, бути ініціативним, самостійним, найповніше виявляти себе.
    • Дотримуватися вимог школи, правил внутрішнього розпорядку, гідно вести себе.
    • Бути ввічливим у спілкуванні з товаришами, учителями, старшими людьми, шанобливо ставитися до батьків.
    • Турбуватися про молодших.
    • Виявляти милосердя.
    • Дбати про пристойний зовнішній вигляд, власну гігієну.
    • Не допускати куріння, не вживати спиртних напоїв, наркотичних засобів.

     

    ПОРАДИ З САМОВИХОВАННЯ:

    1. Коли берешся за будь-яку справу, подумай: який результат повинен отримати.
    2. Записуй згідно з важливістю свої термінові справи, які маєш виконати протягом тижня, дня. Берись за справу сміливо і не відступай, поки її не виконаєш. Якщо в кінці тижня або цього дня залишаються не виконаними один чи два запланованих тобою пункти, перепиши їх у план на наступний тиждень(наступний день).
    3. Візьми собі за правило обов’язково аналізувати: чому саме ти не виконав той чи інший пункт. Намагайся сам усувати причини невиконання.
    4. Спочатку це вважатиметься важким, але з часом ти зрозумієш, що головне – це правильно оцінювати свої сили і не гаяти марно часу.
    5. Ніколи не практикуй перенесення виконання справи на наступний день. Приступай до виконання запланованого одразу ж без зволікань.
    6. Не роби жодних попускань, навчися своїм примхам відповідати коротко, але твердо –“ні”
    7. Навчися сам собі наказувати, будь до себе непохитним,але став перед собою завдання реальні, ні в якому разі “не заривайся”,бо не спрацює внутрішній наказ ”Так треба”, “Я мушу”.
    8. Спробуй проаналізувати: на що ти переважно витрачаєш свій вільний час?
    9. Твій організм здатий до тривалих навантажень, але, щоб уникнути стомлення, переборюй втому, змінюй види діяльності протягом дня.
    10. Приймаючи на себе будь-яке завдання, навчися слухати уважно вказівки дорослих. Користуйся нотатками, щоб нічого не пропустити повз увагу і зберегти час.

    ОБИРАЮЧИ ПРОФЕСІЮ – ОБИРАЄШ МАЙБУТНЄ

    Якщо корабель не знає, до якого причалу він тримає курс,

    то ніякий вітер не буде йому супутнім.

    (Сенека)

    Життя постійно ставить нас перед вибором. У дитинстві з багатьох іграшок вибираємо найулюбленішу, у школі віддаємо перевагу найцікавішим, на наш погляд, предметам… Обираємо товаришів, друзів, коханих.

    Одним із найважливіших кроків у житті є вибір професії. Вибір професії – найголовніший чинник того, як складеться ваше подальше життя та як ви в ньому будете себе почувати.

    Адже всім хочеться не лише заробляти гроші, але й реалізувати свій потенціал та отримувати справжнє задоволення від своєї діяльності.

    Як не помилитися у виборі своєї дороги, свого майбутнього, щоб бути щасливим у праці.

    Існує формула вибору професії, яка в загальному вигляді показує, як прийняти оптимальне рішення.

    • Хочу: бажання, цікавість, прагнення;
    • Можу: здібності, таланти, стан здоров'я;
    • Треба: стан ринку праці, соціально-економічні проблеми в регіоні;
    • Зона оптимального вибору (ЗОВ).

    Алгоритм професійного самовизначення

    Крок 1

    Подумай, що тебе цікавить у житті, до чого ти прагнеш, чим тобі подобається займатися, що б ти хотів робити, які професії тобі подобаються, які умови праці тебе приваблюють, що ти хотів би отримувати від своєї майбутньої професії? Давши відповідь на ці питання, ти зробиш перший крок до правильного, свідомого вибору професії.

    Крок 2

    Якщо ти не можеш визначити професії, які тобі подобаються, тоді уважно вивчи класифікацію професій за предметом, метою, знаряддями і умовами праці.

    Крок 3

    Визнач свій професійний тип та відповідне професійне середовище, яке тобі підходить найкраще, та узгодь його з професіями, які ти визначив для себе в попередньому кроці.

    Крок 4

    Вивчи свої професійні інтереси і нахили, мотиви вибору професії, скориставшись методиками Карта інтересів, ДДО, ПДО, Мотиви вибору професії і співстав їх з професіями, які тобою були визначені в попередніх кроках. Якщо там були професії, які не співпали з твоїми інтересами і нахилами, то викресли їх зі свого списку, залишивши тільки ті, які потрібно поглиблено вивчити.

    Крок 5

    Вивчи детально описи відібраних професій; поговори, якщо є можливість, з представниками цих професій та з’ясуй, в чому зміст їхньої праці, чим вони їм подобаються. Познайомся з характером і умовами їх праці, поцікався, де вони отримували цю професію і які реальні можливості працевлаштування за ними. Спробуй, випробувати себе в цих професіях, хоча би в змодельованих професійних ситуаціях.

    Крок 6

    Склади перелік вимог, які висувають визначені тобою професії до людини, до її психофізіологічних і фізичних якостей та запиши. Визнач, наскільки всі записані тобою вимоги важливі – можливо, є менш важливі вимоги, які, за великим рахунком, можна і не враховувати.

    Крок 7

    Вивчи самого себе якомога глибше, тобто визнач свої задатки, здібності, темперамент, риси характеру, вольові якості, трудові навички (за результатами вивчення шкільних предметів та занять у гуртках, секціях тощо); визнач свій фізичний розвиток і стан здоров’я.

    Крок 8

    Дізнайся в міському (районному) та обласному центрах зайнятості про професії та спеціальності, які потрібні на ринку праці сьогодні та реальне працевлаштування за спеціальностями, які ти визначив для себе, та визнач бажаний рівень професійної підготовки за ними.

    Крок 9

    Оціни свою відповідність вимогам кожної з професій, які ти визначив і проаналізував: чи розвинені в тебе професійні якості, чи відповідають твої здібності, психологічні особливості, стан здоров’я вимогам професій, які ти хотів би обрати. Визнач, яка професія із всього списку найбільше тобі підходить за всіма пунктами вимог. Якщо вони, в основному, співпадають, або є можливість їх подальшого розвитку, тоді ти на правильному шляху. Якщо вони частково не співпадають, тоді з’ясуй, у чому причина, та розроби план самовиховання і саморозвитку необхідних для цієї професії якостей. Якщо вони, на твій погляд, повністю не співпадають, тоді тобі необхідно порадитись зі спеціалістом-психологом або професійним консультантом. Враховуючи його поради, відкоригуй подальший план своїх дій.

    Крок 10

    Визнач, які труднощі, перешкоди, помилки можуть виникнути при досягненні твоєї професії.

    Крок 11

    Визнач основні практичні кроки до успіху: у якому навчальному закладі ти можеш отримати професійну освіту, як розвивати у собі професійно важливі якості, як можна отримати практичний досвід роботи за “своєю” спеціальністю (займатись у відповідних гуртках, секціях, МАН тощо), як підвищити свою професійну майстерність та конкурентоспроможність на ринку праці.

    Крок 12

    Перед тим, як прийняти остаточне рішення, не забудь порадитися також із батьками, рідними, друзями, вчителями, психологом, профконсультантом та іншими дорослими, які добре знають тебе.

    Зробивши остаточний вибір, розроби план самопідготовки до зустрічі з майбутньою професією, включаючи вибір навчального закладу. Не відступай перед труднощами, будь наполегливий у досягненні поставленої мети.

    Бажаємо успіхів!

    ПАМ’ЯТКА «ЯК ЗАЙМАТИСЯ ОСОБИСТІСНИМ САМОРОЗВИТКОМ»

    Проявляй у всьому неухильну наполегливість

    Спробуй уявити які особистісні якості тобі будуть потрібні у самостійному житті. Подумай які якості ти можеш сформувати зараз, під час навчання.

    Проаналізуй індивідуальні особливості виконання навчальних завдань. Дай собі відповідь на такі запитання:

    • для чого ти навчаєшся, які мотиви навчання?
    • чи вмієш ти ставити навчальні завдання і самостійно їх вирішувати?
    • як ти звично контролюєш себе?
    • чи довго можеш лишатися працездатним?
    • коли протягом дня працюєш продуктивніше?
    • чи вмієш ти зосереджуватися на навчальних завданнях?
    • яким чином ти запам’ятовуєш матеріал?
    • які недоліки твоєї навчальної діяльності тобі можуть заважати?

    Формуй і тренуй в собі якості культури розумової праці.

    Коли берешся за будь-яку справу подумай який результат повинен отримати.

    Старайся наперед оцінювати свої можливості.

    Навчися своїм примхам відповідати чітко і коротко «ні».

    Вчися не тільки виробляти свою думку, а й виказувати її.

    Старайся самостійно виконувати завдання, що стосуються твого власного життя.

    Не бійся помилок, просто їх треба своєчасно виправляти.

    Чесно визнавай неправоту, пам’ятай що впертість – самозахист слабкої людини.

    ЯК СТАТИ УСПІШНИМ У НАВЧАННІ?

    1. Зрозумій, що навчання — це твій особистий вільний вибір і що воно потрібне не батькам, не вчителям, а саме тобі.

    2. Пам'ятай: освіта — це не те, чого тебе вчать, а те, чому ти вчишся сам. Лише самостійне пізнання насправді цінне. Уроки, лекції, семінари та інше лише сприяють самоосвіті.

    З. Серед своїх однокласників шукай таких друзів, котрі могли б стати твоїми партнерами в навчанні. Будеш дружити з

    Ледарями, безвідповідальними і нецілеспрямованими людьми — станеш подібним до

    4. «Не знати — не соромно, соромно — не спитати». Навчися не боятись запитувати, якщо тобі щось незрозуміло. Запитання пробуджують свідомість, загострюють думку. Краще бути в постійному пошуку, ніж погоджуватися, не розуміючи. Запитальне ставлення до життя — позитивна риса особистості.

    5. Учись учитися. Принцип 20 на 80 стверджує: 20 % зусиль, витрачених на раціональну організацію своєї діяльності (зокрема навчальної), забезпечують 80 % успіху.

    6. Будь гідним довіри і не працюй тільки через те, що хтось тебе контролює! Навчися сам контролювати себе. Живи ініціативно. Сам знаходь для себе справу і не чекай, доки тебе попрохають чи примусять! Навчися випереджати прохання!

    ПАМ'ЯТКИ-ПОРАДИ УЧНЯМ ЩОДО СКЛАДАННЯ ДЕРЖАВНОЇ ПІДСУМКОВОЇ АТЕСТАЦІЇ  (ДПА)

    До складання ДПА:

    • Підготуйте своє робоче місце вдома: приберіть з робочого столу все зайве, зручно розмістіть потрібні програми, навчальні посібники, зошити, папір, ручки, олівці тощо.
    • Складіть план підготовки до державної підсумкової атестації на кожний день, чітко визначте обсяг матеріалу, який ви вивчатимете (розділ, тема тощо).
    • Під час підготовки до ДПА з будь-якого предмета структуруйте матеріал за допомогою планів, схем. Робіть це у письмовому вигляді. Адже досить часто буває так: вам здасться, що ви все знаєте, пам'ятаєте, а коли починаєте відповідати - ваша відповідь виходить уривчастою, фрагментарною.
    • Перегляньте спочатку весь матеріал і раціонально сплануйте його вивчення: наприклад, якщо потрібно вивчити 100 питань за чотири дні, то у перші два дні вивчіть 70% усього обсягу, третього дня - решту питань, четвертого - повторіть вивчене. При цьому складні питання чергуйте з простішими.
    • Розпочніть заняття з найважчого матеріалу, який знаєте найгірше. Якщо не можете щось згадати, запишіть на аркуші запитання, які ви можете поставити учителю під час консультації.
    • Намагайтеся зрозуміти матеріал, що вивчаєте, а не механічно його запам'ятовувати.
    • Не вивчайте новий матеріал безпосередньо перед ДПА, робіть це заздалегідь.
    • Пам'ятайте, що інформація, одержана на консультації перед ДПА, буде корисною для вас.
    • Не забудьте під час консультації поставити педагогу ті запитання, які вас найбільше хвилюють.
    • Робіть шпаргалки за бажанням, це сприяє закріпленню знань, однак пам'ятайте, що користуватися ними під час ДПА не можна.

    ЯК ГОТУВАТИ ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ

    Рекомендації психолога учням

    1. Активно працюй на уроці: уважно слухай, відповідай на запитання.
    2. Став запитання, якщо чогось не зрозумів або з чимось не згодний.
    3. Точно й детально записуй, що задано з кожного предмета.
    4. Навчися користуватися словниками й довідниками. З'ясовуй значення незнайомих слів, знаходь потрібні факти й пояснення, правила, формули в довідниках.
    5. Якщо в тебе є комп'ютер, навчися з його допомогою знаходити потрібну інформацію, робити розрахунки за допомогою електронних таблиць тощо.
    6. Якщо матеріал, який подавали на уроці, є для тебе складним, повтори матеріал цього ж дня, навіть якщо наступний урок буде лише через кілька днів.
    7. Починаючи виконувати завдання, думай не тільки про те, що треба зробити (тобто про зміст завдання), а й про те, як (за допомогою яких прийомів, засобів) це можна зробити.
    8. У разі потреби звертайся по допомогу до дорослого або до однокласників.
    9. Починаючи виконувати уроки, відкрий щоденник, подивися, чи всі завдання ти записав.
    10. Продумай послідовність виконання завдань з окремих предметів і спробуй визначи­ти, скільки часу тобі знадобиться для виконання кожного завдання.
    11. Прибери зі столу все зайве - те, що може відвертати твою увагу. Приготуй те, що потрібно для виконання першого завдання (підручник, зошити, карти, олівці, словники, довідники тощо). Після того як підготуєшся до першого уроку, прибери все й приготуй те, що потрібно для виконання наступного.
    12. Між уроками роби перерви.
    13. Спочатку спробуй зрозуміти матеріал, а потім його запам'ятати.
    14. Перш ніж виконувати письмові завдання, зрозумій і вивчи правила до них.
    15. Читаючи параграф підручника, став собі запитання: про що (або про кого) йдеться в цьому тексті тощо.
    16. Шукай зв'язок кожного нового поняття, явища, про яке ти дізнаєшся, з тим, що ти вже знаєш. Співвіднось нове з уже відомим. Стеж за тим, щоб це були не випадкові, зовнішні зв'язки, а головні зв'язки за змістом.
    17. Якщо матеріал, який треба вивчити, великий за обсягом або складний, розбий його на окремі частини й опрацьовуй кожну частину окремо. Використовуй метод ключових слів.
    18. Не залишай підготовку до доповідей, творів, творчих робіт на останній день, адже це потребує багато часу. Готуйся до них заздалегідь, упродовж кількох днів, рівномірно розподіляючи навантаження.
    19. Готуючись до усних уроків, викорис­товуй карти, схеми. Вони допоможуть тобі краще зрозуміти й запам'ятати матеріал. До них необхідно звертатися, відповідаючи на уроці. Чим краще ти вмієш користуватися картами, схемами, таблицями, тим вищою буде оцінка.
    20. Спробуй у підготовці усних завдань використовувати метод «5 П», розроблений американськими психологами1. За даними психологів США, такий метод дає змогу зосере­дити увагу на найважливішому в тексті й сприяє кращому його запам'ятовуванню.
    21. Складай план усної відповіді.
    22. Перевіряй себе.

    Пам'ятай

    Ми найкраще запам'ятовуємо:

    • те, чим постійно користуємося;
    • те, до чого нам треба буде повернутися (перервані дії);
    • те, що нам потрібно;
    • те, що ми можемо пов'язати з іншими нашими знаннями й уміннями;
    • те, що пов'язано з нашими переживаннями (і приємними, і неприємними).

    Метод ключових слів

    • Ключові слова - найважливіші в кожному абзаці.
    • Ключове слово має сприяти відтворенню відповідного абзацу. Згадуючи ключові слова, ми одразу згадуємо весь абзац.
    • Читаючи абзац, вибери для нього одне-два ключових слова. Після вибору ключових слів запиши їх у тій послідовності, яка потрібна для виконання завдання.
    • До кожного ключового слова постав запитан­ня, що дасть змогу зрозуміти, як воно пов'язане з відповідним розділом тексту. Обміркуй і спробуй зрозуміти цей взаємозв'язок.
    • З'єднай два сусідніх ключових слова за допо­могою запитань.
    • Після поєднання кожного ключового слова зі своїм розділом тексту і з наступним ключовим словом утвориться ланцюжок. Запиши цей ланцюжок і спробуй його вивчити . Перекажи текст спираючись на цей ланцюжок.

    Метод 5-П

    1-П - Переглянь текст швидко.

    2-П - Придумай до нього запитання.

    3-П - Познач олівцем найважливіші місця.

    4- П - Перекажи текст.

    5- П - Переглянь текст повторно.

    ПАМ’ЯТКА "ЯК ПОКРАЩИТИ СВОЮ КОМУНІКАБЕЛЬНІСТЬ"

    • Серйозно шукайте собі друзів.
    • Відкрито виявляйте цікавість до іншої лю­дини.
    • Ідіть назустріч людям із відкритим серцем.
    • Усміхайтеся до того, як почнете розмовляти.
    • Питайте інших про їхні інтереси.
    • Спочатку відрекомендуйтесь самі, називаючи своє ім’я.
    • Ставте людині запитання.
    • Самі говоріть менше.
    • Відповідайте на кожне поставлене до вас за­питання.
    • Допомагайте іншим перебороти труднощі.
    • Виявляйте сердечність.
    • Будьте спокійними й незворушними.
    • Будьте терплячими й оптимістичними.
    • Говоріть чітко й мелодійним голосом.
    • Дивіться на людину зацікавлено.
    • Виявляйте розуміння.
    • Уважно слухайте співрозмовника.
    • Тримайте себе спокійно і впевнено.
    • Обережно висловлюйте свою точку зору
    Вхід на сайт
    Пошук
    Годинник
    Календар
    «  Грудень 2018  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
         12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31
    Погода
    Радіо
    Архів записів
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0